Son

2016. január 7., csütörtök

Üdvözlés

Sziasztok!

Ma 2016. 01. 07-én hivatalosan is megnyitom ennek a blognak a kapuit. Tatatataaamm drámai belépő bumm. Oké befejeztem szar vicc volt, köszönjük.
Na komolyra fordítva a szót:
Ez a blog, mint látjátok nem egy adott történettel vagy témával foglalkozik, ahhoz nem vagyok elég kitartó. Ez ilyen mindenes blog, van néhány alap ötletem, de így út közben, ami eszembe jut azt hozzáteszem, szóval elég szabad a dolog. Na, de most perpill van 2 konkrét ötletem.
1. számú ötlet: irogatok néha a szobám csendes magányában általában verseket de előfordult már kisebb novella is, ezeket szeretném megosztani veletek.
2. számú ötlet: mivel én úgy gondolom, hogy vannak bloggerek, akik szívesen fogadják a segítséget, ezért úgy döntöttem, hogy ahol tudok segítek. Én rengeteg jó és ugyanennyi rossz blogot olvastam, ezekből pedig összetettem a számomra tökéletes blogot, nem ez mert minden kategóriában van ilyen és én úgy gondolom, hogy nem kell mindig mindenben a tökéletest elérni rögtön. Hisz az ember  hibáiból tanul a legtöbbet nem? Nos tehát úgy döntöttem, hogy kritikákat írok azoknak akik kérik. Természetesen teljesen őszinte és elfogulatlan leszek, és mindenképpen építőjelleggel mondom/írom amit írok, szóval sértődést nem fogadok el. Ezzel persze egyáltalán nem viszem sokkal előrébb a dolgokat, így úgy gondoltam, hogy különböző (design) blog ajánlókat fogok írni akiknél érdemes próbálkozni. Gondolok itt olyan szempontokra, mint például a várakozási idő és a szerkesztők hozzáállása, kedvessége stb. Egy szóval próbálok minél több színt vinni ebbe az egészbe.
A blog nevét a mostanában bennem kavargó érzések ihlették, és a legtöbb írásom témája. Az írásaimat pedig azért szeretném megosztani minél több (korombeli) emberrel, fiúval és lánnyal egyaránt, mert úgy gondolom, hogy kimondva, kimondatlanul minden 16-18 évesben ott vannak ezek az érzések, problémák és szeretném, ha ezek az emberek nem éreznék egyedül magukat. Nagyon szívesen segítek bármiben akár abban is ha névtelenül szeretnéd megosztani valakivel a problémádat, ha csak beszélni szeretnél róla vagy bármi. Nagyon sokszor volt szükségem segítségre úgy, hogy nem kaptam meg és szeretném, ha ezt minél kevesebb embernek kéne átélnie. Ha más nem meghallgani mindenkit meg tudok. Nos hát ennyit erről. Köszönöm ha elolvastad. Ha van ötleted, hozzáfűzni valód, kérdésed, vagy bármi más nyugodtan írd meg nem harapok. :)
Puszil titeket: Dodii.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése